Pridem zvečer, domov in še malo na pobrskam po fb, da pogledam kaj dogaja. Vidim objavo Klemna Sovana, kako je letel novo Omego in, da je nadvse navdušen. Sam že kar nekaj časa razmišljam o tem padalu zato mu takoj napišem, kakšen je ˝feeling˝ in, če obstaja kakšna možnost za testni let. Po treh minutah pogovora mi je jasno, da bom tudi jaz letel Omego Xalps. Dopoldne se odpravim v Šenčur, kjer dvignem raketo, potem pa na najbližnji štart Ambrož, da sem v zraku kar se da hitro. Tudi na štartu se mi mudi saj komaj čakam, da me novo krilo zapelje po zraku in očara z vsemi svojimi vrhunskimi sposobnostmi. Hopa cupa in že smo v zraku. Takoj opazim malo bolj trde komande od mojega gin-a. Kljub temu se padalo vseeno pelje zelo vodljivo in precizno v zavoju. Po parih krogih se že navadim na krilo in se udomačim. Kljub nizkim bazam se odločim, da jo grem stestirat v prave hribe. Preko Kamniške Bistrice se zapeljem pod Brano, kjer v razbiti jesenski termiki z novim padalom lepo pridobivam višino. Skrivam se med megllicami in vse bolj uživam in se smejim od občutkov in performans, ki mi jih nudi padalo. Letenje trdo ob skalah in z gasom mi daje občutek izrednega pritiska v kupoli, padalo se še dodatno utrdi in se pelje kot bombnik. Vseeno postanem malo zaskrbljen, kako z višine 2000 mnv nazaj na Krvavec. Kakšna sreča, da obstaja Kokrško sedlo, katerega preletim za dobrih 100m potem pa se usmerim nazaj na Krvavec. Rinjenje v veter za Omego ne predstavlja velik problem, z lahkoto ga pičiva. Sedaj je povprečje gasa polovico večje. Občutek imam, da padalo zmore še več, a testiranje hitrosti pustim za drugič, Proti Potoški sem visok, zato kar s polnim gasom pridem na greben. Sedaj mi je jasno, da sem imel pravi občutek, padalo je res stabilno in lahko se pelješ tudi skozi turbolenten zrak z gasom. Opravim še top landing na Kriški, malo po hendlam, kjer je Omega kot igrača. Že z rahlim potegom pride padalo lepo nad tebe ter je tako pripravljena, da te popelje v nov svet, v svet svobode, na širno nebo, kjer jadralni padalci nadvse uživamo. Tako kot sem jaz ta dan v testiranju ADVANCE OMEGA XALPS 2 :
ZAKAJ JE ENO IZMED BOLJŠIH LIGHT PADAL.
-kljub temu, da je light padalo je zelo kompaktno padalo (se ne zvija v zraku)
-ima dobro končno hitrosti, katera je zaradi stabilnosti tudi zelo uporabna
-enostaven štart, kar je na zahtevnih terenih v hribih še posebej pomembno

Povezava do kratkega filmčka 

in še 1x HVALA Klemen Sovan da si mi ga posodil

BOJAN GABERŠEK