Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
U-Turn o podjetju
U-Turn
- na trgu od 2002
- od 2004 zastopstva v tujini
- usmerjenost v prihodnost
- inovativnost (AFS-sistem avtomatske stabilizacije leta, G-Force za pomoč pri izvajanju obratov okoli krila, Twinforce tandema namenjenega izvajanje akrobatskih likov v dvoje,…)
- celostna ponudba (jadralna padala, letalni sedeži, reševalna padala, letalne čelade, oblačila, dodatna oprema)
Tehnične rešitve U-Turn
- AFS - sistem avtomatske stabilizacije leta
- BGS - sistem skrajševanja krmilnih vrvic
- BFS – barvno kodiranje B linij vrvic za njihovo ne zmotno uporabo
- EAS - dodatne odprtine na zgornjem sprednjem robu kupole za dodaten dotok zraka
- HDP - ojačitve za preprečevanje deformacije oblike krila
- HPCD - notranje podpore oblikovane za zagotavljanje visokega tlaka v kupoli padala
- LLP - dodatna zaščita za reduciranje napetosti na zankah vrvic
- MRB - mini rebra na zadnjem roku krila za boljšo funkcionalnost krmilnih vrvic
- MSS - sistem daljšega hoda pospeševalnega sistema
- PAS - barvno označevanje nosilnih trakov za lažje ločevanje
- PBV - tlačni ventili ki zagotavljajo dodaten dovod zraka tudi v primeru velikih vpadnih kotov
- PPN+ - plastične ojačitve za optimizacijo in visoke stabilnosti nosu profila tudi v izjemnih okoliščinah letenja
- SSF - varnostni sistem vrvice stabilizatorja za hiter in neoviran doseg
- ZFS - sistem zadrge za zmanjševanje velikosti kupole in posledično možnosti uporabe v velikem razponu vzletne teže
- 3DS – računalniško 3D oblikovanje za optimalno konstruiranje krila brez gub
- CCC - barvno označevanje leve in desne strani proizvodov za njihovo ne zmotno povezovanje