Postopek naročanja
Postopek naročanja in izvedba naročila
- povpraševanje po zalogi - SLO zastopnik
- obveščanje o zalogi in dobavnem roku - Advance CH
- seznanjanje kupca z zalogo proizvoda in dobavnem roku - SLO zastopnik
- potrditev naročila - kupec
- pošiljanje računa kupcu po elektronski pošti - SLO zastopnik
- plačilo računa - kupec
- naročanje proizvoda na podjetju Advance - SLO zastopnik
- prejem denarja na račun podjetja Advance (48 – 72 ur po plačilu/odvisno od hitrosti čezmejnega bančnega plačilnega sistema)
- pakiranje in pošiljanje paketa - Advance FRA
- dostava paketa SLO zastopniku (maksimalno 3 delovne dneve od datuma odpreme pošiljke - DHL)
- osebni prevzem proizvoda
Izdelek je dobavljiv najhitreje v roku enega tedna, ponavadi pa v desetih dneh. Hitrost dobave je odvisna od zaloge, hitrosti komuniciranja in hitrosti plačila. V primeru da gre za nov izdelek, se čaka nanj nekaj tednov v odvisnosti od količine naročil, trenutne zasedenosti proizvodnih kapacitet, izvedbe transporta na relaciji Vietnam - EU (2x mesečno iz proizvodnih obratov v skladišče v Franciji) in časa dostave nam - zastopniku v Sloveniji.
Za veljavnost garancije Advance, je potrebno v roku desetih dni po prejemu izdelka izpolniti garancijski list. Tri-letna garancija Advance postane veljavna le v primeru, da je garancijski list izpolnjen in poslan v predvidenem roku.
p.s. Zaradi trenutne situacije (dobavljivost osnovnih materialov, Covid,...) so trenutne čakalne dobe cca 6 mesecev.