Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Advance - o podjetju
Advance
- na trgu od 1988
- lastna proizvodnja (proizvodnji obrat v Vietnamu, kjer proizvajajo padala, padalske sedeže, nahrbtnike in ostali pripomočke)
- nadzor kakovosti (nadzorovanje celotnega procesa proizvodnje od materialov do končnega izdelka)
- lastna kontrola od začetka proizvodnje do prodaje
- razvoj
- inovativnost (tehnične inovacije in rešitve)
- sodelovanje z vodilnimi proizvajalci tkanin in vrvic pri razvoju novih materialov
- pozornost do podrobnosti
Standardi Advance
- polkrožne odprtine celic (enakomerna obremenitev sprednjega roba krila, boljše polnjenje v fazi dvigovanja, izboljšan tlak in trdnost kupole)
- ušesna zakrilca (zmanjšujejo število zračnih vrtincev na konicah ušes in izboljšujejo smerno vodenje krila)
- smart sail sistem (zaradi sil, ki delujejo na vodilni rob kupole z različnih smeri ADVANCE v tem področju kupole vlakna Ripstop tkanine usmerja v optimalno smer. Tako je zgubanost tkanine minimalizirana/da vodilni rob uspešno opravlja svojo funkcijo uporabljajo posebno (močnejšo) tkanino, ki je premazana s posebnim zaščitnim slojem
- Ring raff sistem (sistem obročkov, ki pomaga, da zaviranje najprej učinkuje na ušesni predel kupole jadralnega padala/to pomeni usklajenost in natančnost pri zaviranju)
- 2 – stopenjski sistem pospeševalnika (je možno prilagajati in ga nastavljati glede na dolžino nog in pozicijo pilota. Daje natančen občutek pri aktivnem vodenju krila z uporabo pospeševalnika)
- čistilne reže na ušesih (čistilne reže so narejene na ježka in se nahajajo na ušesih/omogočajo hitro in enostavno odstranjevanje umazanije kot je listje, pesek, prah in sneg in kupole jadralnega padala)
- izboljšane zavorne ročice (vrtljiv zglob, ki preprečuje navijanje zavorne vrvice, magnetna pritrditev, prilagodljive ojačitve za boljše udobje)
- indikator uspešnosti pospeševalnika – SPI (Speed Performance indikator) - SPI (s skalo na D/C nosilnem traku) nam pokaže trenutno situacijo na polari hitrosti. Najbolj primerno hitrost letenja (pozicijo pospeševalnika) je možno izbirati glede na prevladujoče letalne pogoje.
- prilagodljivost telesni višini/dolžina nosilnih trakov se prilagaja velikosti padala, različne velikosti zavorne ročice
- sistemska rešitev nosilnih trakov za izvedbo velikih ušes/magnetni sistem omogoča, da sta nosilna trakova A linije na tleh povezana (lažje vzletanje), v zraku pa se ločita (lažje izvajanje ušes)